Enviat per: nizzamudin | 31/12/2011

Tornada a Puerto Varas

23 de desembre

Esmorzo i vaig a la terminal de la companyia Cruz del Sur, a veure quan hi ha bus fins a Puerto Montt. El proper és a les 10.15h. Aquest em va bé. Ja tinc la motxilla gairebé feta. Passo pel super a comprar provisions pel viatge (galetes) i torno a l’hotel.

No és molta la distància, però serà un viatge llarg, perquè a l’illa la carretera té molts revolts i canvis de rasants. El millor és creuar amb el ferri el canal de Chacao.

El canal de Chacao

Surto a un dels balcons del transbordador.

Fa un dia radiant. Ha valgut molt la pena passar les dues darreres setmanes a l’illa gran de Chiloé. No podia viatjar per Xile i no venir-hi.

Adéu Chiloé!

Començo a ser conscient que és un privilegi el viatge que estic fent i tot el que estic vivint.

Responses

  1. Tens raó en què és un privilegi, sobretot per la llibertat que has de sentir. Però també és cert que és un privilegi que t’has treballat (i t’estàs treballant) d’allò més.


Deixa un comentari

Categories

