Enviat per: nizzamudin | 30/07/2011

Sorata

20 de juliol

Em llevo amb la calma, avui serà un dia de relax. Esmorzo i vaig fins a un altre hostal a portar una bossa de roba per rentar.

Sorata

Per la tarda vaig fins a un garito que porta un suís, anomenat café Illampu. M’han dit que fa uns pastissos amb nous molt bons. El garito està una mica apartat del poble, s’ha de baixar fins al riu Challa Suyu i després pujar fins a la carretera. Demano un tros del famós pastís de nous. I sí, està molt bo. Mentre l’assaboreixo lentament aprofito per escriure en paper el post del blog de l’anterior trek, el d’Apolobamba. Al cap d’una estona arriben els belgues. Ells han llogat una furgo (amb conductor) per anar demà a Copacabana. Els pregunto si hi ha lloc, aquí ja he fet tot el que volia i ara vull anar a Copacabana, a la vora del llac Titicaca. Igualment demà ja marxo d’aquí. Quedem per sopar (a les vuit a la plaça) i torno a l’hostal a preparar la motxilla. Abans de marxar parlo amb el suís, ell és de Basel land i fa disset anys que viu a Bolívia.

Sorata, des d’aprop del café Illampu

A l’hostal hi ha un grupet “de los de la kipá”. Definitivament, és el moment de marxar d’aquí. Mentre sopem, els belgues em confirmen que si vull anar amb ells, cap problema. Em sortirà una mica més car però val la pena; no hauré de tornar a La Paz (no hi ha transport directe de Sorata a Copacabana), estalviaré temps, i anirem sols, amb la qual cosa també evites que s’assegui al teu costat algun/a “maloliente”, que ja m’ha passat. Sortirem a les 07.00.

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

