Enviat per: nizzamudin | 20/07/2011

Reflexions des de La Paz

2-5 de juliol

Els dies posteriors al trek del Condoriri han sigut una mica delicats. Em trobo bé, un pèl cansat a nivell físic, però fatigat mental i emocionalment. No sé a què atribuir-ho. Potser cal buscar nous reptes i/o motivacions. O fer una aturada en el camí. He llegit que a la cordillera Apolobamba (al nord-oest de Bolívia) es pot fer una de les millors travesses del país. M’informo en vàries agències. El problema és trobar gent per anar-hi per que és una àrea remota i poca gent s’anima. En una em diuen que hi ha un tio de Singapur que hi va (surt dimarts) i que puc anar amb ell. Normalment el recorregut és de Charazani a Pelechuco. Aquest, però, la fa en sentit invers, de nord a sud, el mateix que jo havia pensat. El dilluns 4 al matí contracto el trek, per sortir el dimarts. El primer dia serà només de viatge, La Paz-Pelechuco, unes deu hores en bus. Al migdia passo per l’hostal i em diuen que m’ha trucat el tio de l’agència. A la tarda passo per allà i em diu que no podem sortir demà perquè ja no hi havia bitllets de bus. Sortirem dimecres.

El dia d’espera a La Paz aprofito per comprar-me una jaqueta de plomes. La travessa transcorre gairebé sempre per sobre dels 4.000 metres  i a la tarda, als campaments, farà fred. He renovat el vestuari en quan a samarretes, en tinc tres de noves; una per la baixada en bici de la Death Road, una per la pujada al Pequeño Alpamayo i una altra per la del Huayna Potosí. He hagut de renovar el vestuari en l’apartat de mitjons perquè a la bugaderia on vaig portar una bossa de roba després de l’últim trek, m’han perdut tres parells de mitjons. Uns estaven ja per llençar, però els altres dos (uns de prims i uns de gruixuts) que són els que utilitzo a la muntanya tenien pocs quilòmetres. Me n’he de comprar de característiques similars. A la bugaderia diuen que no saben com es poden haver perdut. Els dic que tornaré amb les factures dels que em compri i que m’ho han d’abonar. De moment, el cost de l’última bugada ja no l’he pagat. Quina colla de sapastres!

El dimarts 5 al vespre truco al tio de l’agència per confirmar que sortim demà. Em diu que al final el tio de Singapur s’ha desdit i no vindrà. Al seu lloc, però, vindrà una noia alemanya.

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

