Enviat per: nizzamudin | 04/07/2011

La Paz (II)

24 de juny

El Rubén marxa demà cap a Rurrenabaque i vol dedicar el dia a fer unes compres. Tinc ganes de muntanya i vaig a contractar el trekking amb l’agència on em vaig informar fa uns dies, Travel Tracks. Vull fer el trekking del Condoriri més les ascensions al Pequeño Alpamayo (5.410 m) i com a cirereta del pastís, el darrer dia el Huayna Potosí (6.088 m).

Amb el col·lega quedem per dinar. Abans em passejo pel mercat de les bruixes o mercat de la fetilleria; on venen coca, cactus al·lucinògens, incens, i infinitat de coses pels xamans i amants de la bruixeria.

Fetus de llames

Cactus San Pedro

25 de juny

Abans de que marxi, ens fem la foto de rigor. Hem viatjat junts unes dues setmanes, i hem rigut bastant.

Al pati de l’hostal El Carretero

Per la tarda me’n vaig a un supermercat a comprar barretes energètiques i galetes que necessito pel trekking. De camí puc, per fi, veure l’Illimani. Fins ara, o el dia estava núvol o jo no estava al cas.

Al fons, el Nevado Illimani (6.462 m)

Ara es veu millor

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

