Enviat per: nizzamudin | 20/03/2011

“Shegué” recién a la Argentina!

El viatge amb bus des de San Pedro de Atacama (Xile) a Salta (Argentina) discórre per uns paisatges fascinants i variats; roques, sorra, aridesa, muntanyes, neu, salines, una mica de verd, més roques de tons i colors diferents, i un descens vertiginós per una quebrada, que dóna pas a un verd més intens. El punt fronterer es troba al paso de Jama, a 4.200 metres d’alçada. A mida que ens anàvem acostant a la frontera, he començat a tirar-me pets. L’alçada em fa petar. Al baixar del bus pel control i timbrat dels passaports, un gos que estava en una gàbia ha començat a bordar. Per sort el meu equipatge no ha estat sotmès a un control exhaustiu, i no m’han fet obrir la motxilla. De fet tampoc portava cap tipus d’estupefaent.

A les vuit del vespre, ja fosc, arribo a la ciutat de Salta. Hem sortit de San Pedro a les deu del matí. El viatge no s’ha fet pesat però ha sigut estrany no tenir una persona coneguda asseguda al meu costat, de fet no hi havia ningú. M’hauré d’acostumar altre cop a viatjar sol i a activar els cinc sentits, i si és possible un sisè. El viatge, com la vida, continua.

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

