Enviat per: nizzamudin | 08/03/2011

Parque Nacional Huerquehue

Aquest parc nacional queda a prop de Pucón, un poble molt turístic, al costat d’un llac i del volcán Villarrica.

Puerto Varas – Valdivia (3 hores de bus)

3 hores d’espera a Valdivia pel proper bus.

Valdivia – Pucón (3 horetes més)

Ha sigut un dia de viatge i d’espera.

Aquest cop fem un trek de dos dies, sense tenda i amb la motxilla petita.

Des de l’entrada al parc són 21 quilòmetres fins a Termas Río Blanco, passant per la vora de diversos llacs i travessant boscos d’araucaria. Al parc s’hi arriba amb bus. Un cop avancem als turistes d’un dia que havien sortit abans que nosaltres, es fa el silenci. No ens trobem a ningú fins que arribem a una zona d’acampada intermitja, on hi ha una parella de Seattle, que la Dani ja es va trobar a Puerto Varas fa 3 mesos.

Lago Tinquilco. Al fons el volcán Villarrica

Lago Toro

Sargantanes festejant

Les termes són unes piscinetes naturals al costat del riu amb aigua calenta. Un bon lloc per relaxar-se, malgrat la presència de famílies senceres amb canalla, crits, etc. Hi ha dominguerus xilens perque aquí s’hi pot arribar en cotxe per l’altre costat.

Termas Ecólogicas Río Blanco

Fem bivac. L’endemà ens llevem que és negre nit. Comencem a caminar a les 7.00, per “desfer” el camí que vam seguir ahir i agafar el bus a les 14.10. Així tindrem temps a Pucón per una dutxa, preparar les motxilles, jalar, i agafar el bus a les 20.30 que ens deixarà el dilluns al matí a Santiago.

Boira matinera, boira pixanera?

Araucarias

Lago Verde

Cascada Trifulco

Des d’aquí felicito públicament a la meva companya de trek (ja ho vaig fer personalment en el seu moment) perque durant aquests dos dies no s’ha trobat gaire bé (mal de panxa i descomposició). Li vaig dir que si volia ho deixavem estar, fent nit al càmping intermig o tornant. Pero els té quadrats…

Fa temps que no adjunto cancó. Aquesta és (crec jo) una de les millors de la mítica banda Dire Straits (que en té moltes de molt bones); Romeo&Juliet. La dedico a una Julieta especial (ella sap de sobres qui és)*.

(*)Aviso a navegantes: no és ningú a qui he conegut durant el viatge.

Responses

1. […] de març, quan vam venir per fer un petit trekking de dos dies al Parque Nacional Huerquehue (vegeu post). Però va ser un vist i no vist perque vam marxar cagant llets cap a […]