Enviat per: nizzamudin | 04/03/2011

Around Bariloche

El hostel de Bariloche és un dels millors en els que he estat fins ara; per l’esmorzar, per l’espai, per l’ambient que hi ha. Al tornar del trekking pel Parque Nacional Nahuel Huapi, un dels dies vaig estar en un domitori amb un basc i un madrileny. L’alberg està situat a 10′ (amb autobús) del centre de la ciutat.

Parque Nacional Llao Llao

Un dels dies, m’apropo al Parque Nacional Llao Llao, que està als afores de la ciutat. Quan fa cinc minuts que camino des d’on m’ha deixat el bus, em trobo la Dani, que torna de fer una caminada pels senders d’aquest parc. Em passa el mapa que ha fet servir. Són les 15h. i fa calor. Pujo al cerro Llao Llao, des d’on hi ha unes bones vistes del llac Nahuel Huapi:

Lago Nahuel Huapi (baixant del cerro Llao Llao)

Lago Nahuel Huapi (baixant del cerro Llao Llao)

L’hotel Llao Llao és probablement l’hotel més conegut de tot el país, és de categoria. Té camp de golf.

Hotel Llao Llao

Llao és una paraula en la llengua dels Mapuches que vol dir dolç.

Colonia Suiza (*)

Not far from the city there is a small village, Colonia Suiza. As I lived and worked in that lovely country more than two years, I couldn’t leave without passing through. It is situated in a very quiet place, there are wooden houses with the shields of the different cantons of Switzerland. There is also a lake next to.

(*) This part of the post is dedicated to all my Swiss friends, especially to the Gruebisbalmers.

Villa La Angostura

És aquest un enclavament molt turístic i sense gaire interès. Me l’hagués pogut estalviar. El mateix dia que arribo faig una excursioneta per la tarda (després de la migdiada); pujo a dos miradors que hi ha a la península de Quetrihué, al començament del Parque Nacional Arrayanes (que ocupa tota la península).

Lago Nahuel Huapi (des del mirador Norte)

Bahía Mansa (des del mirador Bahía Mansa)

L’endemà tenia previst anar a San Martín de los Andes, però a ultimíssima hora la Dani m’ha convençut i l’acompanyaré a fer un trek al valle de Cochamó, ja a Xile. Fa dies que me’n parla . He trobat bitllet (en quedaven només dos) per Osorno. Anirem en busos diferents i ens trobarem a l’estació. Com que el meu bus va amb retard (ve de Buenos Aires) i el seu (que surt de Bariloche) para a Villa La Angostura, ens veiem primer en aquesta estació de busos, i decidim que avui mateix agafarem un altre bus a Puerto Varas.

Fins que surti el bus tinc temps per fer una altra excursió. És una de les que em van recomanar a l’oficina de turisme. Primer vaig al mirador Belvedere, per seguir pujant després fins a la cascada Inacayal. S’ha de travessar un poblat mapuche que esta dins del bosc. Per fer una mica d’exercici esta bé, poca cosa més.

Des del mirador Belvedere

Cascada Inacayal

Anuncis

Deixa un comentari

Categories

