Enviat per: nizzamudin | 08/01/2011

Puerto Natales

8 de gener

Un altre dia de relax i gestions vàries. La primera ha estat enviar per correu tota la paperassa que em va demanar l’assegurança per que m’abonin la pasta que em va costar la visita a urgències les primeres hores d’aquest 2011.

I després, fer les compres (bàsicament menjar) per a la travessa que començo demà. Calculo que seran uns 8-10 dies.

Així doncs, estaré uns dies sense contacte ni comunicació, aïllat tecnològicament del món mundial. Després de l’atropello degut a la gastroenteriris, ja friso per començar a caminar. Tinc unes ganes, que lo flipas!

Fins d’aquí a uns dies!

Al centre, el Paine Grande

Responses

  1. PD. Pau a la computadora, suposo que ho has deduït

  2. Lexash!!
    Ara estaràs de caminada, però tot i així aprofito que tinc un bon moment per llegir i escriure. En primer lloc, felicitats per l’anglès!! Si jo hagués posat un MOREOVER a la selectivitat, hagués millorat considerablement la meva mitjana global 😉 En segon lloc, el darrer paràgraf de l’anterior post el podria signar el mateixíssim Ignatius J. Reilly (em remeto a la descripció dels habitants com a mochileros, pardillos…) jeje boníssim, m’he partit les pilotes.

    Parlant de coses bones… aquest any t’has perdut el menú de la pensión Juanito… però tranquil, que em vaig anotar els passatges més suculents. Aquí va una petita mostra (he intentat respectar l’ortografia del meu avi, que encara ho fa més divertit!):

    “Vedella amb bolets Made Hemilia, tots els elements d’aquest plat son naturals (o sigui del cam a la casola)”.

    Aquest em va fotre riure, encara que n’hi havia d’altres i també referències a la nostra pàtria i temes per l’estil… una tradició que no falla mai!

    D’altra banda, aquesta tarda he assistit (juntament amb els meus avis) per primera vegada a l’espectacular estadi de Cornellà-el Prat… maquíssim, ambient boníssim, un 10 tio! A més, l’Espanyol ha guanyat 4-0 i ha jugat bé, només ha faltat el gol de José Callejón! jajaj

    I res, ara marxo a dormir que demà, tot i que ja vaig reincorporar-me divendres, toca currar i estudiar, o sigui que la vida de puta mare s’acaba. Desitjo que estigui anant bé la travessa i ja ens faràs una bona crònica de l’experiència. M’acomiadaré amb una citació dels amics Compañeros mineros: “Chi chi chi, le le le, viva Chile!”

  3. Out of the world man!


Deixa un comentari

Categories

