Enviat per: nizzamudin | 25/11/2010

Des de l’Uruguai

Poc després de les vuit del matí he arribat a la capital de l’Uruguai; Montevideo. El viatge nocturn amb bus no passarà a la posteritat. El pitjor ha sigut l’olor a ranci que desprenia la dona que tenia asseguda al costat. Si algú de la seva família l’estima (que espero que així sigui) que la fiquin vestida dins d’una banyera amb aigua a alta temperatura i quantitats industrials de sabó, i que la rentin. I que després li posin roba neta.

A la frontera m’han fet baixar per escorcollar tot el que portava dins la bossa. Sort que portava la motxilla petita, per què sinó encara hi fórem.

De moment el que he vist m’ha agradat. La sensació és que el ritme és menys frenètic que a Buenos Aires, i veus moltíssima gent bevent mate pel carrer i amb el termo sota el braç.

Responses

  1. Hola germanet!
    Quin gran viatge que has començat…, de fet em sembla que just ara me n’adono realment que has marxat!
    Espero que et vagi molt i molt bé, pel que intueixo vas amb pas firme i fort, l’estil que “flaira” de les teves entrades al blog ho demostra.
    Ànims i petons!

  2. Hola Alexis!!!
    M’he imaginat la “pudor” de les dones i he notat un fàstic tremendo que m’envaïa!
    Ja ets a l’Uruguai!!! Caram que ràpid que vas!
    M’ha agradat molt tot el què has penjat de Buenos Aires, amb tango i cançó incloses.
    Per aquí…Ritme trepidant com sempre!!!
    Cap novetat especial i això no sé si és bo o dolent però m’inclino més per l’opció positiva.
    Aviat tindrem 5 dies de pont-festa i t’he de dir que els espero amb candaletes…
    Segueix el viatge i ves cantant allò de…
    A l’Uruguai-guai yo sí voy, voy y no temo naufragar!!!
    Molts petonets!!!
    MariÀngels
    Aaaaah! Records de l’Aina que segueix enfeinada com sempre!


Deixa un comentari

Categories

